الرئيسيةاهلاً بكمالتسجيلدخول

شاطر | 

نقاش جاد حول اكااى شخصيات ومواقف وافتراضات

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
C♡RDEllIA
ترجــمـة المنتـدى
ترجــمـة المنتـدى

نـقــــآط الإشرآف . : 3
نـقــــآط الـتـمـيـز . : 47
نقاطي . : 87
القسم المفضـل . : قسم المتحري كونآن ♥
الآنمي المـفضل . : shingeki no kyojin
الجنـس . : انثى
المسآهمآت . : 2774
شهرة العضو : 77
المـوقـع . : حيثما اريد ان اكون
الوسـآم . :

مُساهمةموضوع: نقاش جاد حول اكااى شخصيات ومواقف وافتراضات    الجمعة يونيو 19, 2015 10:04 am

]ازيكم اية الاخبار ؟
النهاردة جبتلكم نقاش عن اكااااااااااى او اوكيا سوباروا  307
هقسم النقاش اجزاء
ااولا  :عن رايكم فى اكاى تحبوة ولا تكرهوة واية رايكم فى شخصيتة ؟
هبتدى بنفسى انا باة كنت بكرهه الاول جدا ايام لما كونان كان شاكك انه يكون فى المنظمة وكمان اكتر حاجة كرهتنى فية يوم ما قابل ران وكانت بتعيط وخرج من كابينة التليفون وقالها انها غبية ساعتها كرهتة جدا  98  313 حسيت انه ما عندة احساس بس باة لما عرفت ان قال كدة لانة زعلان عليها لانها بتفكرة باكيمى سامحتة واخدت فكرة احسن عنة <<<<<<<<< ههههههههههههههههههههههه قلبى طيب
وكمان لما بدات سلسلة تصادم الاحمر ولاسود حبيت شخصيتة جدا وباة بالنسبالى من احسن الشخصيات اللى فى الانمى  >>>>>>>>>>> متقلبة هههههههههههه
تانى حاجة : اية اكتر مواقف عجبتكم لية واية اكتر موقف كرهتوة ؟
انا باة اكتر مواقف عجبتى
1- لما قابل ران زى ما قلت
2-ولما رفض ان كونان يدخل فى الخطر فى سلسلة تصادم الاحمر والاسود وفى نفس السلسلة لما قالة سعيد ان انتى حليفى
3- لما قال لجودى فى الفلم 18 " ان تحتاجى لفعل هذا وانا معك " قصدة على اطلاق النار
كرهته فى موقف لما قال على بلموت انها رائعة ومدحها حسيت انه حابب يغيظ جودى  11 <<<<<<<<<<< مع العلم انى بحب بلموت جدا 307 307 307
طيب تالت حاجة بردو : هى علاقاتة مع شخصيات المسلسل : لدوقتى كلة عارف ان هو بيحب اكيمى ماشى
لكن مين قال ان جودى بتحبة ؟؟؟؟؟؟ مش ممكن يكون حزنها على موتة مجرد زمالة ذى ما كاميل حزين علية يعنى هل حد يعرف دليل او موقف ياكد  دة 65 انا شايفة فكرة ان جودى تحب اكاى بالنسبالى خمسين فى المية لحد اما الاقى دليل
علاقتة باة باوكيا سوبارو : بعد حلقات شجرة الجرس كلنا عرفنا انه نفسه اكاى لما فتح عينة
 بس فى حاجة مهمة خطرت على بالى مش سيرا قالت قبل كدة ان ليها تالت اخوات واحد منهم مات يعنى لو كان اكااى ما ماتش كانت اكيد عرفت معنى كدة ان اكااى مات لية باة ميبقاش الشخصية دية اخ من اخوات سيرا غير اكاى خصوصا ان الاخوات بيبقى ليهم نفس العين وممكن بردو يكون اكااى عايزة رايكم
اخر حاجة : هل تعتقدون ان اكيمى ممكن تظهر تانى وتطلع ما ماتت يعنى بجد هتكون مفاجاة
وكمان فى سؤال اخير فى واحدة من تعليقات غوشو قال ان سيرا وهايبرا راح يحبون نفس الشخص وهذا سيكون سبب الصدام بينهم مين تعتقدون يكون الشخص دة
هل يكون 1_- سينشى بس مو معقول يكون كدة فى اتنين يحبونة مع ران
2- يكون اكاى بس اكيد مش ينفع عشان اكاى اخو سيرا
3- يعنى كدة ما فضل غير اغاسا >>>>>>>>>>>>>>>ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه 12
لو تحبون تزودوا حاجة للنقاش زودوا  145
اوتمنى يكون عجبكم النقاش بانتظار ردودكم وارائكم  325
C♡RDEllIA
ترجــمـة المنتـدى
ترجــمـة المنتـدى

نـقــــآط الإشرآف . : 3
نـقــــآط الـتـمـيـز . : 47
نقاطي . : 87
القسم المفضـل . : قسم المتحري كونآن ♥
الآنمي المـفضل . : shingeki no kyojin
الجنـس . : انثى
المسآهمآت . : 2774
شهرة العضو : 77
المـوقـع . : حيثما اريد ان اكون
الوسـآم . :

مُساهمةموضوع: رد: نقاش جاد حول اكااى شخصيات ومواقف وافتراضات    الأحد يونيو 21, 2015 5:38 am

اية يعنى النقاش بقالة يومين وما حد رد
يعنىة النقاش نا عجبكم ولا اية ؟54
87 86 82 82

نقاش جاد حول اكااى شخصيات ومواقف وافتراضات
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1