الرئيسيةاهلاً بكمالتسجيلدخول


شاطر | 
 

 عنوان التوبيك : حوار عروسين ف اول يوم جواز

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
جين ضد كونان
محقق جديد
محقق جديد


الآنمي المـفضل . : One Piece
الجنـس . : ذكر
المسآهمآت . : 105
شهرة العضو : 0
المـوقـع . : المنظمه السوداء
العـمــر . : 19

مُساهمةموضوع: عنوان التوبيك : حوار عروسين ف اول يوم جواز   الأربعاء يوليو 14, 2010 4:23 am

عنوان التوبيك : حوار عروسين ف اول يوم جواز
================================



الزوج : يااااه أخيرا الحلم بيتحقق ..

الزوجة : عاوزني أبعد عنك ..... ؟؟

الزوج : لالالالالا .. متقوليش الكلام ده مره ثانيه .

الزوجة : إنت ..... تحبني ؟؟

الزوج : اكيـــــــــــــد ....

الزوجة : طيب ممكن تفكر تبعد عني ؟

الزوج : لا طبعاً

الزوجة : طيب ممكن تهديني بوسه ؟

الزوج : طبعا.. و على خدك كمان ...

الزوجة :طيب تعتقدإنك ممكن تضربني في يوم من الأيام ؟

الزوج :لا طبعا ... انا مش من النوع ده من الرجال .

الزوجة : ممكن أثق فيك ؟

الزوج : ايووووه...

الزوجه : يا حبيبي ...


و بعد مرور سنة من الزواج ...


(( اقرا التوبيك من تحت لـ فوق ))

=======================


ممكن سؤال بقا : هو ليه دايمآ الناس بتتكلم عن الجواز بالطريقة دى فين الحب والتفاهم اللى بيكونو قبل الجواز بيروحو فين بيقلو ولا بينعدمو انا من وجهة نظرى انهم بيكونو موجودين بس قبل الجواز الحبيبن بيظهرو حبهم لبعض بعد الزواج بيفضلو يحبو بعض بس مش بيظهرو الحب ده والواحد قبل الجواز يقولها انتى حبيبتى واختى وامى وبعد الجواز يقولها انتى بنت كلب ههههههههه والعكس للزوجات

تهمنى آرآكم يا شباب ويهمنى اكتر رآى واحد يكون معانا هنا ف الجروب ويكون متجوز بس متجوز عن حب مش جواز تقليدى سورى يا شباب بس المثل بيقول اسأل مجرب ولا تسالش طبيب مين بقا المجرب هههههههه اللى هيشرحلنا الموضوع ده
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
دموع الورد
محقق جديد
محقق جديد


الآنمي المـفضل . : Code Geass
الجنـس . : انثى
المسآهمآت . : 84
شهرة العضو : 3

مُساهمةموضوع: رد: عنوان التوبيك : حوار عروسين ف اول يوم جواز   الأربعاء يوليو 14, 2010 5:44 am

~~ اممم انا اظن ان قبل الزواااج لازم الزوجين يكونوا محترمين ومايظهروا الا الصفااات الرائعه فيهم
علشان كل واحد بقبل الثاااني ...... هيــــك بظن ..... وشكرااا" ~~
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
.. همس الحنين ..~
عضوة شرف مميزة VIP
عضوة شرف مميزة VIP


نـقــــآط الإشرآف . : 20
القسم المفضـل . : القسم العآم ♥
الآنمي المـفضل . : Hunter X Hunter
الجنـس . : انثى
المسآهمآت . : 8708
شهرة العضو : 48
المـوقـع . : هناك .. بذلك الوادي
العـمــر . : 21

مُساهمةموضوع: رد: عنوان التوبيك : حوار عروسين ف اول يوم جواز   الإثنين يونيو 18, 2012 1:39 pm

يغلق
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
عنوان التوبيك : حوار عروسين ف اول يوم جواز
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
 :: ● المنـزل الـعـام ● :: ♣ » قسم الموآضيع العآمة « ♣-
انتقل الى:  
الساعة الأن بتوقيت (السعودية)
جميع الحقوق محفوظة لـ
 Powered by GIN12 ®{Conan-Anime.com }
حقوق الطبع والنشر©2011 - 2010

جميع ما يكتب في المنتدى لا يعبر عن رأي الادارة وانما يعبر عن وجهة نظر كاتبها..
والادارة غير مسؤوله عن ما يكتب او ينشر في المنتدى
..